Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role reklamy v komunikačním mixu
KRIEGOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivity reklamy v komunikačním mixu vybrané společnosti a následně navrhnout změny a doporučení na zlepšení role reklamy ve vybrané kampani. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingové komunikace a stručné popsání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a reklamních kampaních, požadavky na jejich zpracování a měření jejich efektivity. V aplikační části je představena vybraná společnost Decathlon, která se specializuje na prodej sportovního vybavení. Praktická část se dále zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti a analýza vybrané reklamní kampaně zaměřené na prodej běžeckého vybavení. Tyto analýzy byly provedeny na základě vlastního pozorování a sekundárních dat získaných z polostrukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení společnosti. Dále byl proveden kvalitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo provedeno pomocí dotazníku. V závěru této práce jsou vyhodnoceny stanovené předpoklady a následně vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení role reklamy ve vybrané kampani na základě provedených analýz a konzultací s marketingovým týmem.
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu. V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamy v důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formy internetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Práce dále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně představení konkrétních analytických služeb nejčastěji používaných poskytovatelů internetové reklamy. V rámci praktické části práce je vytvořena facebooková kampaň v soukromé firmě. V úvodu praktické části je představena firma, její činnost a její dosavadní aktivity na sociálních sítích, včetně konkrétních kampaní a jejich hodnocení. Na základě těchto aktivit je vytvořen plán pro novou reklamní kampaň. Je popsáno vytvoření facebookové reklamní kampaně a její průběh v jednotlivé dny. Na závěr jsou výsledky kampaně vyhodnoceny a porovnány s předchozími proběhlými kampaněmi a navržena možná zlepšení při tvorbě reklamních kampaní v budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.